Śluby, podziękowania i jesień

Kolejne dwie kartki za mną. Jedna jest podziękowaniem ślubnym i na razie będzie służyła jako pierwowzór do następnych (chyba że w kartkowym szale postanowię zrobić każde podziękowanie w innym kształcie, kolorze itd...) Druga to następne ślubne wyzwanie. Para Młoda lubi stare filmy, klasykę w kolorystyce i gorzką czekoladę. W taki oto sposób powstał ślubny telegram dla nich.
Na początek podziękowania:

I telegram (kupiłam ostatnio dziurkacz z listkiem, więc teraz szaleję ;):



I koperta:


W warsztacie kolczykowym ostatnio zrobiło się nieco jesiennie. Choć za oknem lato w pełni, ja powoli zaczynam tęsknić do motania szyi szalem. Jeśli któraś z Pań preferuje takowe, to zamieszczam kilka liści do zawieszenia na uchu (możliwość nabycia;):


 W komplecie z broszką:




 Jesienny folk:



Promienie słonka:






6 Response to Śluby, podziękowania i jesień

25 sierpnia 2011 16:48

Kartki piękne. Kolczyki równie piękne :) a ja też już tęsknię do jesieni, bo takie duszne upały to nie dla mnie :(

26 sierpnia 2011 22:28

fajniutkie te kartki, kolczyki również:)

28 sierpnia 2011 16:30

piękne prace robisz, przysiądę tutaj na chwilkę :)

3 września 2011 23:11

Śliczne prace :-)
dziękuję za udział w moim candy, wyniki losowania podam we wtorek
pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga
www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

15 września 2011 20:02

Trafiłam do Ciebie dziś - na pewno zostanę na dłużej, bo zachwycam się i zachwycam ,i marzę, żeby jesień była taka piękna, jak na Twoich kolczykach.

19 października 2011 22:08

śliczności :) kolczyki listki to po prostu arcydzieło!

Prześlij komentarz

 

Copyright © 2009 Miętowe Ptysie Handmade All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes