Kilka historii na ten sam temat

Bardzo lubię decoupage z kwiatami i mam na zapleczu mnóstwo kwietnych serwetek. Osobiście wolę te łąkowe, ze stokrotkami, chabrami i makami, do królewskich róż muszę mieć "nastrój" ;) Na zamówienie wykonałam kilka korkowych podkładek pod kubki i talerze, właśnie z różanym motywem, a do swojej sypialni trochę lawendy do kompletu ze świecznikiem i podkładkami. Jako gratis z pozostałości różanych serwetek wykleiłam jeszcze wieszak :)



Udało mi się też zrobić telegram ślubny, ale zdjęcie wrzucę dopiero w sobotę, po uroczystości ;) 

2 Response to Kilka historii na ten sam temat

7 sierpnia 2011 21:53

oba zestawy są pięknie wykonane, w oko najbardziej wpadł mi motyw lawendowy:)
zdolna z Ciebie kobieta:)

17 sierpnia 2011 13:33

Dziękuję pięknie :) Ja też osobiście wolę polne kwiatki.

Prześlij komentarz

 

Copyright © 2009 Miętowe Ptysie Handmade All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes