Notatki w kwiatki i różana herbata

Dziś króciutko. Każdemu od czasu do czasu zdarza się szukać po omacku czegoś, na czym można by zapisać informacje dla rodzinki, listę zakupów czy numer telefonu. Deska z notatnikiem jest dobrym pomysłem dla tych, którzy lubią twórczy nieład, w którym czasem trudno się odnaleźć. Dziś na tapecie dwie - konwaliowa i łąkowa, już zapakowane jako ewentualny prezent.


Dodatkiem do notatników może być pudełko na herbatę (ach, ta róża!) z podziałką w środku:


3 Response to Notatki w kwiatki i różana herbata

12 sierpnia 2011 20:07

Dziękuję bardzo. Zawsze myślałam, że nie potrafię posługiwać się igłą, dopóki nie spróbowałam.
Jednak decoupage mnie przeraża i nie mam odwagi spróbować.
Pozdrawiam i sądzę, że będę tu często zaglądać:)

16 sierpnia 2011 09:31

hej. obrazek z internetu:) jeśli chcesz mogę podesłać na maila...

22 sierpnia 2011 13:19

śłiczne

Prześlij komentarz

 

Copyright © 2009 Miętowe Ptysie Handmade All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes